close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מי רוצה להתפנק במסאז' עד הבית

מערכת שורשח חשוון, תשפב14/10/2021

הזמנת מסאז' עד הבית נותנת ערך הרבה יותר עמוק למסאז. בהנחה כי כל התורה של ריפוי במגע מבוססת על הרגעות, נינוחות ונעימות

תגיות:
גוף האדם אוהב מגע, מעבר לסתם כיף, זה פשוט בריא לנו. יש הרבה מקורות מהם מגיע המסאז' ולא ידוע על תרבות אחת או עם ספציפי שהמציא את המסאז'. כל תרבות מביאה עמה סוג אחר של מסאז' וגישה מעט שונה, בסופו של דבר כולם רוצים מגע ופיתחו את הטכניקות שלהם לריפוי באמצעותו.

מסאז' עד הבית מקצוע עתיק יומין
עוד משחר ההיסטוריה, ישנם תיעודים של מגע מכוון במצרים העתיקה כ-4000 שנה אחורה בציורי קיר. שם תועד אדם עושה טיפול לאחר במה שנראה כמו מסאז' כפי שאנו מכירים היום. מסתבר שהמסאז' הוא מקצוע עתיק יומין וכבר בתקופות קדומות הבינו את פוטנציאל
המרפא שבמגע. בסין העתיקה יש תיעוד חשוב מאד מלפני 2400 שנה, תיעוד כתוב המפרט את החשיבות של טכניקות המגע והתורה השלמה שלו מתוך תיעוד זה נגזרו טכניקות מודרניות כמו העיסוי השוודי שאנו מכירים היום.

מסאז' עד הבית בעידן המודרני
בעידן המודרני קיימים עשרות סוגי עיסויים שהתפתחו עם השנים ונולדו בתרבויות שונות. רוב העיסויים דומים במהותם ובעלי עקרונות מקבילים, כולם מבקשים להיטיב לרפא להרגיע ולשחרר. כאשר אדם זקוק למגע הוא יכול לחוש זאת בגופו אם הוא נמצא איתו בקשר, וההמלצה היא להעניק את המגע המרפא לגוף כאשר הוא מבקש זאת.

למה מסאז' עד הבית?
אין ספק שיציאה מן הבית היא חשובה לנו כיצורים חברתיים, להתאוורר, לפגוש, לקשקש לשנות אווירה וכו'. כאשר מדובר על מסאז' המטרה משתנה, כאן דווקא ההפך הוא הנכון. הזמנת מסאז' עד הבית נותנת ערך הרבה יותר עמוק למסאז'. בהנחה כי כל התורה של ריפוי במגע מבוססת על הרגעות, נינוחות ונעימות - על מנת לחוש זאת, יש להמצא במקום שאיננו מאיים עלינו, בו אנו חשים בטוחים ב100%. כשאנו עוברים טיפול במגע, מסאז' עד הבית יש 0 מאמץ מצידנו - לא הגעה, לא חניה, לא שיחות חולין בכניסה עם מטופלים אחרים או עם הקבלה ולא שום דבר אחר שעשוי להוציא אותנו מעצמנו. בבית יש לנו את הפריווילגיה להתכנסות עצמית, בדיוק האיכות שבה נשאף להמצא בעת קבלת העיסוי בבית.

מסאז' עד הבית עוד היום!
אצלנו בHOMESPA תקבלו חוויה שהיא מעבר למסאז' רגיל. דמיינו נרות, ריחות ארומתרפיים משכרים, וכל זה באיזור הבטוח ביותר שלכם- הבית. המטפלים המנוסים שלנו, בעלי ותק ומקצועיות רבת שנים, ידאגו לכל התפאורה והפרטים הקטנים שיהפכו את החוויה לשמיימית. אנחנו עובדים בלייצר גן עדן לאנשים בביתם כבר הרבה שנים ויודעים בדיוק איך לעשות זאת גם אצלכם. צרו קשר עוד היום, כי הגוף שלנו חי את הרגע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה